Paramecia - Gomu Gomu no Mi (Guma)

Kategorie » Svět OP » Ďáblova ovoce » Paramecia

Autor: GingerBread

 

Gomu Gomu no Mi

Typ: Paramecia

Význam: GumovýGuma

Uživatel: Monkey D. Luffy

První výskyt: Kapitola 1, epizoda 1

Gomu Gomu no Mi je Ďáblovo ovoce, které dovoluje jeho uživateli libovolně natáhnout kteroukoliv část svého těla jako gumu, dělá tedy z uživatele Gu­mového člověka.

Uživatelem tohoto ovoce je Monkey D. Luffy, který tuto schopnost podle anime získal tak, že snědl Ďáblovo ovoce, které si přivezl Shanks a jeho posádka, do Luffyho rodného města. Největší výhodou tohoto ovoce je imunita vůči elektřině a také zranění pádem z velké výšky.

Výhody:

  • Uživatel tohoto ovoce je imunní vůči všem střelným zbraním a útokům

  • Imunita vůči elektřině

  • Díky tomu, že lze kteroukoliv část těla natáhnout až na vzdálenost 72 gomu gomu (jednotka délky podle Ody), může uživatel útočit i na dálku.

Nevýhody:

  • Uživatel je velmi zranitelný v momentě, kdy je jeho končetina natažena, protože nějakou dobu trvá než se vrátí do původní velikosti.

Techniky

Luffy vždy začíná techniku vyřčením slov „Gomu Gomu no…“ ukončených podle názvu útoku. Každý útok má své specifické slovo, například: Gomu Gomu no Pistol. Většina Luffyho útoků je nazvána po nějaké zbrani, což vychází z toho, co řekl Shanksovi, že je jeho úder silný jak střela z pistole. Ostatní jsou pojmenovány podle jiných aspektů, třeba podle věcí a objektů, nebo podle Luffyho demence.

Před timeskipem

Útoky za pomocí rukou

  • ​Gomu Gomu no Pistol
    • Gomu Gomu no Pistol Shot
  • Gomu Gomu no Shotgun
  • Gomu Gomu no Rocket
  • Gomu Gomu no Bazooka
  • Gomu Gomu no Gatling Gun
  • Gomu Gomu no Bullet
  • Gomu Gomu no Bow Gun
  • Gomu Gomu no Rifle
  • Gomu Gomu no Cannon

​Útoky za pomocí nohou a věcí

  • Gomu Gomu no Muchi 
  • Gomu Gomu no Tsuchi
  • Gomu Gomu no Kama
  • Gomu Gomu no Yari
  • Gomu Gomu no Ogama
  • Gomu Gomu no Ono
  • Gomu Gomu no Ozuchi

Další techniky

 
  •  Gomu Gomu no Stamp
    • ​Gomu Gomu no Stamp Gatling
  • Gomu Gomu no Fusen
  • Gomu Gomu no Kane
  • Gomu Gomu no Kazaguruma
  • Gomu Gomu no Tate
  • Gomu Gomu no Ami
  • Gomu Gomu no Ikebana
  • Gomu Gomu no Stamp
  • ​Gomu Gomu no Dame Da!
  • Gomu Gomu no Baku Baku
  • Gomu Gomu no Marunoko
  • Gomu Gomu no Storm
  • Gomu Gomu no Hanabi
  • Gomu Gomu no Boh…
  • Gomu Gomu no Tako
    • Gomu Gomu no Tako Hanabi
  • Gomu Gomu no Mikata Robo
    • Mikata Robo Punch
    • Mikata Robo Kick
  • Gomu Gomu no Kazan
  • Gomu Gomu no Ame
  • Gomu Gomu no Migawari

​Techniky vyskytující se pouze v anime

 
  • Gomu Gomu no Pachinko
  • Gomu Gomu no Neji
  • Gomu Gomu no Amidori
  • Gomu Gomu no Tsuribashi
  • Gomu Gomu no Nagenawa
  • Gomu Gomu no Propeller
    • Propeller Wind Down
  • Gomu Gomu no Mizu Kure
  • Gomu Gomu no Sensuikan
  • Gomu Gomu no Sadowari
  • Gomu Gomu no Zenmai
  • Gomu Gomu no Shoot
  • Gomu Gomu no Tomotsuna
  • Gomu Gomu no Bungee
  • Gomu Gomu no Warp
  • Gomu Gomu no Home Run
  • Gomu Gomu no Yo-Yo
  • Gomu Gomu no Koma
  • Gomu Gomu no Jutte
  • Gomu Gomu no Senjukannon
  • Gomu Gomu no Gomu Doryoku
  • Gomu Gomu no Twin Pistol
  • Gomu Gomu no 100,000 Degree Bazooka
  • Gomu Gomu no Haragi
  • Gomu Gomu no Ricochet
  • Gomu Gomu no Midare Gui

Po timeskipu

  • ​Gomu Gomu no Snake Shot
  • Gomu Gomu no Orei Fire
  • Gomu Gomu no UFO​

Útoky za použití haki

  • Atama Buso: Gomu Gomu no Kane
  • Buso Koka: Gomu Gomu no Gatling
  • Buso Koka: Gomu Gomu no Bullet
Gomu Gomu no Storm
Gomu Gomu no Baku Baku

 

Zajímavosti

  • Je to první Ďáblovo ovoce typ Paramecia, které jste mohli ve One Piece vidět.

  • Ve třetím filmu jste si mohli všimnout, že se Luffy nepotopí, když používá svoji techniku Gomu Gomu no Fusen.

  • Luffy má nejvíce pojmenovaných útoků, než kterýkoliv jiný uživatel Ďáblova ovoce.

  • Když byla Odovi položena otázka, zda se i Luffyho penis může nátahnout, jednoduše odpověděl, že ano. 

  • Určitě si mnozí z vás všimli, že po timeskipu se Luffy nevrací do Chibi formy po použití Gear Third.

 

Komentáře

#5753 Slahoun, 5. července, 0:54:22 Odpovědět

Pokud se nepletu, BB jako jediný na světě může používat 2 DF. Nejsem si jistý ale bylo řečeno že má vrozenou vada která mu to umožňuje a sám aokiji se po opuštění marini přidal k BB. Nemyslím si že by to dělal jen proto že je to jeden z yonko, dle mě má určitě postranní úmysly. V dressore, myslím že sabo řekl že posádka BB jde po těch co mají nejsilnější DF osobně se držím té teorie že BB je schopen díky Yami Yami jakým si způsobem vysát či získat danou schopnost a nevidím jediný důvod proč by ji nemohl předat někomu jinému. Další věc podporující mojí hypotézu je že sám Jesus Burgess na dressore, když se snažil chytit Luffyho řekl ovoce Gomu Gomu no bude moje :D

#5752 locika, 4. července, 17:03:35 Odpovědět

Nie som odbornik na Df ale aby ho mohol pouzivat tak ho musi nejak pripojit k sebe ? nezda sa mi ze by samotne Df vydavalo nejaku silu. Mozno cim silnejsiu mysel ma uzivatel tym viac DF zvladne. LUFFY vyzera ze ma silnu mysel a k tomu aj dost tvarovatelne telo. Takze by tam mohla byt moznost ze by to zvladol. BB to moze mozno pouzivat tak ze si neutralizuje polku tela od temnoty a na to naviaze to druhe ovocie. Tak by to mohol striedat hore dole ? . ale to su len take napady co mi blesknu hlavou ... p.s. gramatika je mimo tak tu nerieste ?

#5746 locika, 30. června, 17:30:06 Odpovědět

co ak luffy môže ziest aj 2 ovocie to by bolo super gumeny je na to dost

#5747 Luffy94, 1. července, 10:22:52 Odpovědět

A čo ak môže zjesť aj 3 ovocia? Alebo 4? Dokonca aj 5! Nie, možno... nie, to nie je možné... alebo žeby... žeby dokonca aj 6? Napadá ma ešte aj možnosť, ale toto je už asi prehnané... ale trúfnem si... 7! Presne! Čo ak by mohol Luffy zjesť 7 Diablových ovocí?! Bolo by to šialené? Veď je gumený! Isto by ich zvládol 7!

#5749 Franky, 2. července, 16:46:12 Odpovědět

Bolo by to super ale Luffy nemoze .
BB je od luffyho rozdielny v tom ze pouziva mozog coz znaci ze jeho Yami Yami nieje len tak obycajne ovocie .
Chcel prave toto ovocie ale ako sa dozvedel ze vobec existuje ostane zahadou .
Yami Yami dokaze neutralizovat ucinky DF ale je tu este teoria ze BB uz nema len Yami Yami a Gura Gura ale je vlastnikom vsetkych doteraz jeho posadkou ziskanych ovoci .
Dedukcia je taka ze Yami Yami pohlcuje samotne ovocie cim sa neviaze nan vec ze jeden clovek nemoze vlastnit dve ovocia .
je to priklad ako ked vec moze zjest ovocie .
Yami Yami pohlti silu ovocia cimz prudi vlastne v diablovom ovoci a BB len vyuziva vlastnosti vytiahnute z temnoty . samotne Yami je asi nazahadnejsie ovocie kedze BBdovi neposkytuje fyzicku ochranu ako je to pri inych logiach .
Cize ak je pravda ze BB uz ovlada nie 2 ale viacero ovoci sa dozvieme podla mna uz coskoro .
(PS : Burges na Dresrobe neukazal ziadne sily ovocia tak pre koho by ich BB zberal ? pre kseft ? pochybnost )

#5750 Drain, 2. července, 19:44:11 Odpovědět

V tejto teórii je ale problém v tom že už pred BB boli ľudia čo vlastnili Yami Yami no mi a teda samotné ovocie a jeho schopnosti ako také už boli známe a žiaden z nich nemal viac ako schopnosť jedného ovocia. Za mňa je v tom niečo viac ako len schopnosť ovocia.

#5751 locika, 4. července, 17:03:00 Odpovědět

Nie som odbornik na Df ale aby ho mohol pouzivat tak ho musi nejak pripojit k sebe ? nezda sa mi ze by samotne Df vydavalo nejaku silu. Mozno cim silnejsiu mysel ma uzivatel tym viac DF zvladne. LUFFY vyzera ze ma silnu mysel a k tomu aj dost tvarovatelne telo. Takze by tam mohla byt moznost ze by to zvladol. BB to moze mozno pouzivat tak ze si neutralizuje polku tela od temnoty a na to naviaze to druhe ovocie. Tak by to mohol striedat hore dole ? . ale to su len take napady co mi blesknu hlavou ... p.s. gramatika je mimo tak tu nerieste ?

#4237 Franky, 17. 4. 2017, 22:11:33 Odpovědět

Tak mi vrta hlavou ... ze preco siel Burges na dressrose po Gomu Gomu ... ako najsilnejsie ovocie ( ak teda zberaju len tie naj ) mi nepride ..
- budto eliminovat Luffyho , lebo v nom BB vidi prekazku ...
- alebo BB zistil nieco o Gomu , co mu nehra do kariet ...
- predsalen , ak by luffy evokoval DF tak ako DoFlamigo , mi pride ze temnota nemoze donekonecna tahat gumu :D

#4238 AngeeCz, 18. 4. 2017, 0:22:55 Odpovědět

Proč ti Gomu Gomu nepřijde jako dostatečně silné pro BB? Luffy sám dokázal, že s ním jdou dělat divy a existují i docela dobře odůvodněné teorie, že ho před Luffym měl sám Roger (nebo nějaký jiný velký pirát, který už nežije), takže bych chápala, kdyby ho BB chtěl pro své účely. Navíc mu selhal plán k získání Mera Mera, tak aspoň něco
A je jasné, že BB vidí v Luffym překážku, ale nehodí se mi do jeho charakteru, že by se ho zbavoval takhle nepřímo.. BB je sice hajzl, ale myslím, že zrovna pro Luffyho by si přišel osobně
Jinak, nezapomínej, že temnota NENÍ jeho jediná schopnost a že s Luffyho gumou se dá bojovat i pomocí Haki... Možná máš pravdu, to neříkám že ne, ale zrovna tady mi to přijde jako že nad tím moc přemýšlíš

#4243 NeoAngeliqueAbyss, 18. 4. 2017, 13:32:38 Odpovědět

Docela zajímavé by mohlo být (ale asi by to bylo na dlouho a možná by to nebylo tak zajímavé, jak se mi teď zdá), kdyby Oda vypsal předchozí majitele všech ovocí (třeba alespoň 2) - přijde mi to, že by to mohlo být zajímavé počtení...pokud mi zase někde něco neušlo a už je to někde sepsané...

#4244 Franky, 18. 4. 2017, 15:07:59 Odpovědět

myslel som to tak ze ak by ho nemal luffy a skoncilo u nejakeho Buggymu podobnemu cloveku ... tak ta schopnost straca zmysel . vypadalo by to asi len tak ze sa dokaze natiahnut , spravit balon a tu by to asi skoncilo ....
ja vime ze nad tym moc premyslam ... len ja uz sa proste neviem dockat konca :D dokonca sa mi tak nejak dava aj spojitost ze BB vs shanks/luffy ...
mne len aj tak stale vrta hlavou ta hlaska z filmu Z ... "Si ochotny obetovat pre svoj sen priatelov ? "
ta veta vo mne vyvolava taku predstavu co bude asi na konci cesty ze jaaaaj .....
Luffy by to nedokazal .BB by to spravil s radostou ... ale odbieham od Gomu :D

#4239 Luffy94, 18. 4. 2017, 8:35:27 Odpovědět

Lenže Gomu Gomu je dosť dobré ovocie aj samo o sebe. Vo flashbacku s Aceom a Sabom bolo síce ukázané ako nepoužiteľné a Luffymu trvalo roky, kým si ho osvojil do takej miery, že s ním mohol aj niekoho poraziť, ale vezmi si do úvahy jeho výhody. Imúnnosť voči nárazom, blesku, atď. Telo môžeš dať do takej polohy, že sa o tom ani jogínom nesníva. Podľa mňa je Gomu Gomu jedno z najlepších Paramecií a to ani neberiem do úvahy jeho stupne.
Inak je dosť blbé, že Luffymu trval tréning samotného ovocia 10 rokov, zatiaľ čo stupeň 2 a 3 si len tak vymyslel po tom ako prehral s Aokijim

. WTF Luffy?

#4241 Drain, 18. 4. 2017, 9:31:24 Odpovědět

Práve že 2. a 3. stupeň je ťažšie vymyslieť ako zrealizovať a práve u tohto zužitkoval tie znalosti z predošlých 10 rokov tréningu a u 4. stupňa platí v podstate to isté tie 2 roky trénoval skôr haki ako samotnú 4. stupeň.

#4242 NeoAngeliqueAbyss, 18. 4. 2017, 13:29:28 Odpovědět

No, když to takhle vyjmenuješ, tak skutečně to ovoce vypadá suprově a silně, ale souhlasím částečně s Frankym, že schopnost natahovat mi osobně nepříjde zase tak užasná. Abych pravdu řekla ta představa, že se mi tělo dokáže natahovat, jak chci, mě nepřinutí štěstím skákat do vzduchu.

Ale to bude spíš tím, že mám ráda elegantnější ovoce, u kterých všechno zůstává tak nějak pohromadě (nevím, jak to jinak vyjádřit - vím, že se Luffy neodděluje jako třeba u Buggyho) - prostě je to takový neestetický...

#4246 Luffy94, 18. 4. 2017, 18:15:17 Odpovědět

Keď sa na to pozeráš z estetického hľadiska, tak to isto Gomu Gomu nepatrí medzi najatraktívnejšie (hoci ako žena by si si mohla zväčšiť prsia, krivky,... ), ale ja som sa na to pozeral predovšetkým z hľadiska využitia v boji.
Okrem toho možno je to len pre komické scény, ale vyzerá to, že Luffy dokáže rýchlo spaľovať tuky a stále si drží tú istú postavu aj keď zje veľké kvantum jedla. Čo by ženy dali za niečo takéto a isto aj muži...

#4249 NeoAngeliqueAbyss, 18. 4. 2017, 20:49:25 Odpovědět

To je trošku protimluv - hned vysvětlím...
Kdybych si chtěla zvětšit křivky a prsa pomocí gomu gomu no mi, proč bych pak toužila po udržení nízké váhy - to bych pak chodila v jednom kuse nafouknutá jako balónek? To by bylo podle mě hroyně vyčerpávající. Není jednodušší nechat si křivky a prsa, když už je mám?
A jaké by byly podle tebe útoky? Udušení prsama nebo přisednutí zadnicí (to mi trochu připomíná Keijo)? Myslím, že ne Time...

#4250 Luffy94, 18. 4. 2017, 21:14:06 Odpovědět

Neviem, kto je Tim, ale to mi chceš povedať, že keby si si ich zväčšila, tak by ti to zvýšilo váhu až o toľko, žeby si už nebola spokojná? Ja tu zase nehovorím o gigantických rozmeroch ako pri Gomu Gomu no Fuusen. Tento komix to asi najlepšie vysvetlí:


A udusenie prsiami je ten najúžasnejší útok a tá najkrajšia smrť, aká môže byť. Aspoň ja si tak prajem zomrieť.

#4251 NeoAngeliqueAbyss, 18. 4. 2017, 22:18:26 Odpovědět

Z velkých prsou bolí záda a já jsem teď momentálně se sebou spokojená prsa mám podle mě tak akorát a myslím, že ostatní křivky mám taky obstojné (ne že bych si tím chtěla dělat reklamu nebo tady začít dělat sama sobě seznamku). Asi jsem jedna z mála žen, která je se svým tělem spokojená.

Takže pro mě by asi bylo gomu gomu no mi jenom na škodu.

Umřít mezi prsama možná, ale umřít pod ženským zadkem to asi už nee, ne?

#4252 Luffy94, 19. 4. 2017, 11:09:46 Odpovědět

Tak to ti gratulujem, že si spokojná so svojim telom, naozaj vás nie je tak veľa.

Ani pod tým zadkom by to nebolo zlé, ale tam už by záležalo na polohe a o veľkosť zadku...

#4253 NeoAngeliqueAbyss, 19. 4. 2017, 11:45:17 Odpovědět

No, při předpokladu, že by to byl útok pomocí ovoce gomu gomu no ni pravděpodobně útok obřím nafouknutým zadkem

#4254 Luffy94, 19. 4. 2017, 12:04:58 Odpovědět

Tak to potom nie, to je krutá smrť. Zostávam len pri prsiach.

#5748 tomass911, 1. července, 20:28:16 Odpovědět

ako utok to neznie ale hned by som si to skusil od jednej s vas :D

#4245 Franky, 18. 4. 2017, 15:19:12 Odpovědět

Tuna ti predlozim jedneho zltovlaseho chlapca , ktory nevedel vytvorit ani Rasengan a na konci anime robil take techniky ze som cumel kedy sa to vsetko stihol ten mantak naucit ... :D

Luffy je podla mna genius ze na nieco take vobec prisiel . A to ze to ide postupne je len plusko ... aspon nevie vsetko odrazu a rastie :) .

#4247 Luffy94, 18. 4. 2017, 18:31:10 Odpovědět

Myslíš toho Harryho Pottera, čo mal za úlohu zničiť prsteň, aby tým navrátil rovnováhu v sile?

#4248 Franky, 18. 4. 2017, 18:52:25 Odpovědět

Presne toho Kapitan ... preto sa mi to anime nejak znepacilo

#4240 Mohi, 18. 4. 2017, 9:11:04 Odpovědět

Tak muj nazor je ten, ze BB chce gomu gomu pro sebe aby se stal dokonalou zbrani. Jak bylo ukazano v Impelu bb i pres jeho brutalni silu a schopnosti mel porad slabiny a utoky snasel hure jak ostatni. Pokud by mel treti DF shopnost tak jedine tu, ktera vymaze jeho slabiny a to je prave to telo, ktere snasi poskozeni ze vsech nejlepe.

#5754 Kizaru, 5. července, 11:36:30 Odpovědět

Gomu gomu no fakt neni dobre ovoce. Ano, jsi imunni na pad atak, ale kazdy s haki, by to vlastne anuloval. Jenom Luffy si osvojil to ovoce s tim treninkem. Normalni clovek by to podle me nedokazal.

#5755 Luffy94, 5. července, 13:38:28 Odpovědět

Každé ovocie je zraniteľné proti Haki a každé vyžaduje tréning. S takouto logikou potom nie je žiadne ovocie dobré.

#5756 Kizaru, 5. července, 15:48:44 Odpovědět

Ano, ale on si osvojil to ovoce diky jeho kreativnemu mysleni. Ktereho normalniho smrtelnika by napadlo zvysit tok krve aby ziskal 2.stupen?

#5757 Antitalent, 6. července, 23:56:46 Odpovědět

Snad každá Paramecia vyžaduje kreativní myšlení Myslím, že to není nic, co by ostatní nemohlo napadnout.

#2654 Atee, 5. 2. 2016, 16:12:38 Odpovědět

Pěkný článek :) A Gear Second Luffymu stále zkracuje život nebo už ne?

#2655 Retghar, 5. 2. 2016, 18:05:55 Odpovědět

No už by neměl A tenhle článek se bude aktualizovat. Tady prakticky nic není kromě výpisu několika technik.

#2656 Atee, 5. 2. 2016, 20:21:14 Odpovědět

Díky za odpověď ^^Jsem si to myslela, protože to teď používá pořád :D Lepší než nic, ne? :D

#2648 Sunamar, 2. 2. 2016, 19:41:32 Odpovědět

"Většina Luffyho útoků je nazvána po nějaké zbrani, což vychází z toho, co řekl Shanksovi, že je jeho úder silný jak střela z pistole. Ostatní jsou pojmenovány podle jiných aspektů, třeba podle věcí a objektů, nebo podle Luffyho demence."
Ta demence :DDD Už jen proto stálo celé si to přečíst :D

#2647 Franky, 2. 2. 2016, 18:48:43 Odpovědět

Vie si niekto predstavit ze by toto ovocie zjedol Zoro ? ... dneska mi to preletelo hlavou ani neviem preco

#2649 Luffy94, 2. 2. 2016, 20:40:30 Odpovědět

Potom by jeho existencia vo One Piece bola asi úplne zbytočná. Zoro je tam práve preto, aby sa on postaral o šermiarov, keďže tí sú pre Luffyho, ktorí sa spolieha predovšetkým na svoje gumové ovocie, najhorší protivníci.

Hakuhódžó no senši