Fanfikce - Příběh Slamáků

Kategorie » Ostatní » WANTED!

Autor: root

PRO PŘEČTENÍ POVÍDKY KLIKNI NA ODKAZ POD ANKETOU

(hodnocení fanfikce body 1–10 se nepočítá)

Do konce hlasování zbývá
{{countdown: 2017-03-22, 23:59:59, Konec hlasování}}


Fanfikce - Příběh Slamáků
FF02 - "Příběh Slamáků" 19 (32%)
FF01 - "Bylo nebylo..." 18 (30%)
FF03 - "Nami a mapa pokladů" 12 (20%)
FF04 - "Kapitán Usopp vs. Trnozubka" 11 (18%)

FF01 – Bylo nebylo FF02 – Příběh Slamáků FF03 – Nami a mapa pokladů FF04 – Kapitán Usopp vs. Trnozubka

Komentáře

#4224 kubina1998, 26. března, 19:48:46 Odpovědět

Chtěl bych poděkovat všem, kteří si našli čas, přečetli si moji povídku a hlasovali pro ni.

#4218 NeoAngeliqueAbyss, 26. března, 15:57:39 Odpovědět

Hmm, těsně...2. místo...tak skleničky nebudou Nebude set do výbavy
Teď z jiného soudku:
I když jsem projevila velký nesouhlas s případnou (teď už potvrzenou) výhrou 2. povídky, chci vítězi pogratulovat...Já osobně mám sice jiný vkus, ale většina promluvila. Abych řekla něco hezkého o autorově povídce - ty tři postavy, které vybral jsou moje oblíbená trojice, a Peronu, jak je vidět z mých fanartů zbožňuju. Vzhledem k tomu, že vedl v anketě od začátku do konce a to se povede málo komu, si výhru zaslouží.

Ostatním dvěma autorům chci poděkovat za hezké počtení :D

#4219 Lombi-Gardea, 26. března, 18:05:14 Odpovědět

Mě se líbilo vše, každé dílo mělo něco do sebe. Ale budu upřímná, že u mě byl favorit Trnozubka

#4220 NeoAngeliqueAbyss, 26. března, 18:50:16 Odpovědět

Mě se líbilo víc Nami a mapa pokladů, ale trnozubka též nebyla špatná...

#4226 Luckamysak, 26. března, 20:21:09 Odpovědět

Děkuji všem, kdo se zúčastnili soutěže a oblažili svou tvorbou nás, fanoušky One Piece.

Přečetla jsem všechny a musím říci, že nejlépe čitelná pro mne byla "Kapitán Usopp vs. Trnozubka", která v sobě, vedle hlavní postavy, měla vše, co mám ráda. Tímto velký dík jejímu autorovi

#4228 AngeeCz, 26. března, 20:27:27 Odpovědět

Trnozubka je jediná Fanfikce, ke které autor nepřipsal své jméno na Mugi ale máš pravdu, ten příběh měl své kouzlo, což se mi na něm líbilo já si jako pořadatel nedělám favority ani jsem nehlasovala pro nikoho, a každá z těch čtyř mi přijde v něčem velmi dobrá, asi bych se hodně dlouho rozhodovala, pro koho hlasovat

#4230 Lombi-Gardea, 26. března, 20:41:07 Odpovědět

Taky mě to rozhodování komu dát hlas stálo asi tak deset let života, přibyl i šedivej vlas a nehty okousané pomalu až na kost.

#4222 kubina1998, 26. března, 19:13:06 Odpovědět

Co se týče tvé povídky, byla moc pěkná, jak už tady bylo zmíněno. Člověk si představí popsaný obraz prostředí a ostrova.
To je to, v čem se lišíme. Ty dokážeš zaujmout velikou slovní zásobou, pracovat se slovy a, jak jsem se sám přesvědčil, s charakterem postav. Taktéž jsem se o to snažil, ale očividně se mi to nepovedlo. Mám vlastní styl, kterým se mi tedy nepovedlo postavy správně zobrazit.
Jelikož vím, že takovou slovní zásobu nemám a nedokážu psát krásně, vsadil jsem na akci. Jsem si též vědom, že dělám pravopisné chyby (překlepy jako smíš a Rononoa, ale byly, přiznávám, zbytečné a pro oči jsem je neviděl...).
Musím souhlasit, že máme rozdílný vkus. Jelikož šlo o délku maximálně tři A4, přečetl jsem tvoji povídku (napoprvé ), ale pokud by se jednalo o delší formát, musel bych se hodně lámat, abych ji dočetl. Osobně nemám moc v lásce, když autor dlouze nastiňuje prostředí a akce nikde.
S čím nemůžu souhlasit je, že většina promluvila. Šlo jen o jeden hlas a tvoje povídka, kdyby bylo více času, by se dostala před moji. Tázal jsem se sice na remízu, ale bál jsem se tvého vzestupu, protože povídka začala sprintovat do cíle.
Taktéž chci poděkovat ostatním za příběhy, které nabídli.

#4223 NeoAngeliqueAbyss, 26. března, 19:42:56 Odpovědět

Děkuji
Popravdě už jsem moc neměla v úmyslu popisovat okolí, ale nedokázala jsem si představit, že příběh, který jsem měla původně v hlavě tak zkrátím zvláště, když jsem zjistila, že jsem sotva začala a už mám skoro stránku. Takže jsem to hodně usekla a bylo to znát.
Z tohoto pohledu si to zasloužíš víc, protože jak už bylo řečeno: Moje povídka byla sice krásně napsaná, ale v podstatě nedokončená a bylo to spíše na pokračování příště...
Jak už jsem říkala provopisné chyby jsou mi celkem fuk...Dělat si sám korekturu je pro kočku, protože jak to sám čteš, tak už pak chyby nevidíš.
Myslím, že je asi zbytečné spekulovat o tom, jestli bych tě předběhla...ale myslím si, že asi ne...možná bych ti pořád dýchala na záda, ale přes bych se asi nedostala

#4225 kubina1998, 26. března, 19:58:55 Odpovědět

Sám se u sebe obával toho, co se ti, podle tebe, stalo. Je to na nic, když to máš krásně vymyšlené a rozsah ti nedovolí vložit myšlenky na papír. Je pak velice těžké to nějak dobře a rychle ukončit. U tebe mi to nijak nepřišlo. Bral jsem to jako posunutí vpřed v příběhu. Chtělo by to pokračovaní.

#4229 AngeeCz, 26. března, 20:33:39 Odpovědět

Ten limit na délku FF chápu, že je překážkou, já osobně mám strašný problémy psát děj stručně (i slohovky ve škole.. hrůza ), ale u soutěží je blbý, že když se dá limit delší, tak se lidem nebude chtít číst všechny zúčastněné fikce, a pak by si každej přečetl jen první dvě a dopadlo by to jak první velká FA soutěž (tzn. vyhrál by s převahou ten první v pořadí, protože na zbytek se většina hlasujících nedostane). To samozřejmě za předpokladu, že by nám přišlo těch fikcí víc Možná ještě někdy uděláme FF soutěž, bez věcné ceny, která bude mít delší limit slov, protože už budeme vědět, že se nezúčastní moc lidí

#4227 AngeeCz, 26. března, 20:21:52 Odpovědět

Je fajn, že umíš uznat své chyby, ale nechápej naši kritiku špatně. Nejde o to, že bys neuměl zachytit charaktery postav - naopak, věřím že kdyby ses znovu zúčastnil v nějaké další FF soutěži na jiné téma, mohl bys zase zaujmout jednu z top příček, ale nám všem prostě trochu vadil ten romantický nádech mezi Peronou a Zorem Každý fanoušek OP, když čte něco takového, skřípe zubama, protože to není reálné - dokázala bych chápat romanci se Sanjim, Brookem, Frankym, Chopperem, dokonce i Luffym (ale musel by k tomu přistupovat tím jeho dumb způsobem, ne že z něj někdo udělá casanovu, to už jsem taky zažila takovou povídku), ale Zoro je prostě typický tvrďák, který své city nedá najevo ani kdyby je měl i když třeba máš rád Perona/Zoro pairing, tak kdyby mezi nimi něco bylo, projevovali by si city jinak. Jinak to kromě pár chyb nebylo špatné, nechci a ani nebudu posuzovat kdo měl či neměl vyhrát, ale výhru ti přeju a moc gratuluju a hlavně děkuju tobě, i ostatním třem autorům, za účast! Jsme rádi, že nám vůbec něco přišlo a snad vás případná kritika neodradila od další tvorby, to by byla škoda
Btw. budeme rádi, když třeba někdy zavítáš do sekce Fanfikcí a přidáš nějaký další OP příběh, nás spisovatelů je tam málo a rádi vidíme nové členy a vy všichni čtyři jste tam vítáni samozřejmě

#4214 kubina1998, 21. března, 21:58:48 Odpovědět

O vítězi rozhodne poslední den Co se bude dít v případě remízy?

#4215 AngeeCz, 21. března, 22:39:00 Odpovědět

Další hlasování, ve kterém se utkají jen dvě remízové povídky

#4199 NeoAngeliqueAbyss, 16. března, 17:14:28 Odpovědět

No popravdě jsem tedy na vážkách - nechápu proč podle mě nejlepší povídka FF03 – Nami a mapa pokladů nemá nejvíce hlasů (jen aby bylo jasno ta není moje...). Gramatické chyby a překlepy hodlám ignorovat, protože mám někdy pocit, že ty jsou někdy i v titulkách a tam mě rozčilují víc než ve fanfikci (zvláště protože titulky se vydávají pro masy). Že je to spatlané všechno dohromady a nejsou tam žádné odstavce apod. to už je horší, ale příběh se mi moc líbí.

Více mě třeba irituje, jak bych to řekla, asi ne-uvěřitelnost postav v druhé povídce FF02 – Příběh Slamáků. Nutila jsem se to číst 4x než jsem to dočetla a to od doby, co se spustilo hlasování. Dneska jsem to konečně dočetla. Tím nechci být k autorovi zlá (i když to tak zní...)

Ostatní dvě nebudu komentovat, aby jste se nedovtípili, která je moje :D

Jinak máte nějakou hrubku, která Vás vyloženě irituje, když jí vidíte napsanou nebo stačí jen když to někdo řekne?
Moje je BYSME - jsem na to vážně alergická, jak na mluvenou formu tak na psanou - nejhorší na tom asi je, že tady na mugi v titulkách se tento tvar objevuje dost často, ale doufám, že se překladatel titulek tady na mugi snaží pouze napodobit nespisovnou hovorou češtinu - protože jestli to jde přes korekturu a není to záměr ... asi by si s touto anomálií mělo něco udělat...

#4200 Lombi-Gardea, 16. března, 19:09:14 Odpovědět

Co se týče chyb, tak mi vadí ty, kvůli kterým se to špatně čte a těch je mraky. Já sama v Kazeshini mám chyb jak dukátových buchtiček ve školní jídelně, ale aspoň to po sobě čtu i 3x - 4x než to vydám. Pak jsou chyby které člověk nevidí, i kdyby se postavil na obočí. To pak nepomůže ani svěcená voda . Ale když opomenu první a poslední povídku, tak v druhé a třetí je těch chyb strašně moc a nešlo to skoro přečíst. Což mě mrzelo, protože to hodně podrylo samotné dílo.

#4205 NeoAngeliqueAbyss, 17. března, 18:40:00 Odpovědět

Nevím, asi je to skutečně otázka preferencí a vkusu...mě třeba méně vadí chyby než nedodržení charakteru postav...nehledě na to, že pokud by se to mělo někde vydat tak by ta povídka prošla korekturou.

Myslím, že pravidla češtiny jsou fakt těžká...tolik výjimek a pouček, že se to skoro nedá :D

#4208 AngeeCz, 17. března, 20:50:16 Odpovědět

Já můžu jen souhlasit. Nehlasovala jsem pro nikoho, protože jsem jedním z organizátorů soutěže, ale četla jsem je všechny a "Příběh Slamáků" byl nejvíc ooc (out of character). Už jen na začátku se Perona se Zorem chovají úplně nerealisticky - byť je tam méně chyb než v některých dalších povídkách. Prostě to člověk čte a vůbec mu to nesedí do OP universu tím samozřejmě nechci shazovat autora nebo jej/ji odradit od psaní, spíš ať to bere jako dobře míněnou radu a pokusí se na tom zapracovat V každém případě jsem ráda, že se aspoň někdo zapojil a nebál se ukázat svou práci myslím, že všechny 4 jsou na dobré úrovni, ale jak už to tak bývá u amatérských spisovatelů, všude se najde nějaká ta chybka.

#4201 Deidara, 16. března, 20:23:21 Odpovědět

Bysme je záměr.

Na překlepy a hrubky, které nám proklouznou, máme formulář, kterým na to může kdokoliv upozornit (odkaz na něj je i u každé anime a manga novinky).
http://mugiwara.cz/chyby-prekladu

#4204 NeoAngeliqueAbyss, 17. března, 18:33:27 Odpovědět

To jsem popravdě ráda...a doufala jsem v to...
Nenahlašovala jsem to, protože jsem doufala, že je to takhle...

#4202 Pirate King, 16. března, 21:24:22 Odpovědět

STRAIGHT SAVAGE

#4207 NeoAngeliqueAbyss, 17. března, 18:44:18 Odpovědět

To jsem byla tak drsná?

#4210 Pirate King, 20. března, 12:21:36 Odpovědět

Napísať, že si sa 4x nútila to vôbec dočítať mi veľmi nepripomína konštruktívnu kritiku.

#4211 NeoAngeliqueAbyss, 20. března, 13:59:25 Odpovědět

No, ale dočetla jsem to, protože jsem právě chtěla být, co nejvíce objektivní (a autorovi neukřivdit) a hlavně lze při kritice být vůbec objektivní? Není to spíš subjektivní názor daného kritika? Člověk by rozhodně neměl být podjatý a to jsem se snažila nebýt, právě proto jsem to přečetla 4x a měla jsem snahu to zkoušet dočíst.

#4213 Pirate King, 20. března, 21:47:21 Odpovědět

V pohode, mňa len pobavila tá úprimnosť v tvojom komentári. Objektívnosť/subjektívnosť nemá na internete význam riešiť.

#4203 evillas, 16. března, 22:55:55 Odpovědět

Neřekla bych, že bysme je hrubka, spíš nespisovný tvar (na rozdíl od byjsme, by jsme) aspoň co mi sahá paměť do základní školy. Mně by naopak přišlo hrozně divné číst v titulcích bychom :)

#4206 NeoAngeliqueAbyss, 17. března, 18:43:04 Odpovědět

Ale to byla jen otázka, která hrubka...bla bla...
Kdyby sis přečetl/a zbytek pořádně psala jsem, že doufám, že autor se snaží napodobit nespisovnou hovorovou češtinu...
Jo a byjsme už není hrubka, ale prasárna...(to je jen můj názor...)

#4209 evillas, 17. března, 21:35:19 Odpovědět

Já si to četla pořádně, ale z toho co jsi napsala - Jinak máte nějakou hrubku, která Vás vyloženě irituje, když jí vidíte napsanou nebo stačí jen když to někdo řekne? Moje je BYSME a pak ale doufám, že se překladatel titulek tady na mugi snaží pouze napodobit nespisovnou hovorou češtinu. - to zní, že to považuješ za hrubku a já jenom doplnila, že to je spíš než hrubka nespisovný výraz. No hádat se tu o tom nebudu . Já jsem alergická na to, když někdo místo já SI koupím napíše já JSI koupím

#4212 NeoAngeliqueAbyss, 20. března, 14:06:44 Odpovědět

Pravdou je, že jsem nevěděla, jak všechny tyto výrazy pojmenovat jedním slovem v otázce, kterou jsem Vám chtěla položit a nazvat to hrubkami mi přišlo nejadekvátnější (a dá se pod to schovat hodně věcí...). Asi je proto nějaký lepší souhrný název, ale v tu chvíli mě žádný nenapadl. Nechám se poučit, protože mě stále nic souhrného pro všechno včetně hrubek nenapadá...
Ale protože jsem věděla, že to hrubka není hned v následujícím souvětí jsem specifikovala nespisovnou hovorou češtinu - tím, že jsem právě napsala, že to používají i tady, s tím, že doufám, že je to naschvál.
JSI koupil je taky hrozný - zvláště v psané formě...:D

#4189 Franky, 10. března, 19:33:53 Odpovědět

ktorej mam dat hlas ? ..
prijimam uplatky vo forme cajov , chipsov , piva , hranolkov + smazeny syr , Toasty ze sunku .
Dokazem vam zaobstarat miliony hlasov .. tak nevahajte a davajte ponuky ... a urcite vyhra ta vasa praca .

#4190 Pirate King, 10. března, 20:05:33 Odpovědět

Kto si a čo si spravil s Frankym? Každý vie, že Franky chce len jediné - COLU!!!

#4198 ZdravePrilezitosti.cz, 13. března, 12:13:28 Odpovědět

a co pytel jablek? Za ukončení nečestného jednání?

#4188 ZdravePrilezitosti.cz, 10. března, 14:40:53 Odpovědět

moc hezké příběhy, děkuji ^_^

#4187 Atoki, 9. března, 19:48:59 Odpovědět

Všechni příběhy se mi strašně líbili, sice mě celkem štve že hlas musím dát pouze jednomu . Ale hold co se dá dělat . Moc krát děkuji autorům

#4186 Lombi-Gardea, 9. března, 16:02:20 Odpovědět

Volba mého hlasu byla nesmírně těžká. dát hlas nejlépe napsané práci? Nebo nejlepšímu příběhu?
Omlouvám se jestli budu zlá
1. Nejlépe napsaná práce, dobře se to četlo, téměř bez gram. chyb. Bohužel, příběhově slabší než u ostatních.
2. Zábavné, milé a příběh je dobrý. Občas nepřirozené chování postav. Avšak strašně moc chyb.
3. Perfektně pojatá postava Nami a staříka. Příběh se mi líbil. Ale bez odstavců a s tou hromadou chyb se práce špatně četla.
4. Až na nepoužití u Heracla koncovku ´n´ a od Usoppa "Heracle-sensei", je pojetí postav velmi dobré. Příběh se mi líbil. i v napsání to bylo vcelku přehledné.

Líbilo se mi všechno, teď ale co vybrat jako nejlepší ...
Hmm...volbu si nechám radši pro sebe
Děkuji soutěžícím za účast.

#4185 locika, 9. března, 13:41:16 Odpovědět

tak tazke rozhodnut ... skoda ze nemozem dat hlas vsetkym

#4184 Pirate King, 9. března, 11:05:32 Odpovědět

Všetky poviedky mali niečo do seba a ďakujem autorom za ich zaujímavé práce a za ich vynaložené úsilie. Určite nikto nemôže povedať, žeby boli odfláknuté a autori si na nich nedali záležať.
Osobne som dal hlas poviedke Bylo nebylo kde sa mi veľmi páčila štylistika a opis okolia, keďže taký typ literatúry mám najradšej.

Hakuhódžó no senši